onsdag 26. oktober 2011

Karmaen gjør opp for seg!

Etter gårsdagens ulykke har jeg vært heldig i dag! Ringte telenor angående mitt abonnemang der, og fikk vite at jeg var bundet frem til januar, det hadde da kostet meg 700 kr ekstra om jeg skulle kjøpt meg ny telefon på det abonnemanget.. Men siden jeg fikk hun i telenor til å tro at jeg skulle kjøpe telefonen gjennom telenor slettet hun den gjelden! Ikke min feil at hun ikke sjekker formalitetene først..
Så jeg tok meg turen på litt butikker, sjekket ut hvor det var billigst og hvilke tilbud som var best, så endte jeg opp på Spaceworld. Der fikk jeg mobilen til 1 krone, med abonnemanget mitt (den er egentlig verdt godt over 4000 kr) og tilbehøret som dere ser på bildet, norton antivirus, telefonbeskyttelse, skjermbeskyttelse og bil-lader til 399 kr. Så kan vel si jeg har spart min del i dag!

Joy to the world!
-Linus Studentus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar