tirsdag 25. oktober 2011

Max uflax!

Jadda, ulykkefuglen er ute og kvitterer.. Kan du høre den? Flott! For det som har hendt i dag da, er at min kjære mobil ramlet ut av lomma mi, i det jeg skulle gå ut av bilen.. Heldig? Veldig...

Det som er heldig oppi denne uheldigheten da, er at den lever! Den er ikke påvirket av at skjermen er knust og den ramler små glassbiter fra den.. Heldigvis har jeg forsikring på den, så i morgen går turen på elkjøp for å få den fiksa! Da er bare bakdelen at jeg må vente i evigheter for å få den tilbake, for de er jo så fordømt treige..

Passer egentlig greit da, for har hatt problemer med den når den ringer, at hele telefonen kobler ut.. Ikke vet jeg helt hvorfor, men en innlevering er jo med på å ordne opp i det og.. Det vi kaller flax i uflax? Kanskje det...

Don't worry, be happy!
-Linus Studentus

1 kommentar:

  1. Ah, den er kjedelig!
    Har nettopp sovet ihjel plugghullet til hodetelefonene mine på pc'n, så får ikke hørt på musikk med hodetelefonene FØR jeg får reparert pc'n eller nooo -.-...

    SvarSlett